<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2145716863083883877\x26blogName\x3dBoulevardOfBrokenDreams\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://vandvisecolorate.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://vandvisecolorate.blogspot.com/\x26vt\x3d979009100055333091', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

About

So much luv

In lumea asta a blogosferei am citit atat despre iubire ( a lor.a altora ..ce mai conteaza) ca mi s-a scarbit.Si termenul iubire este folosit pentru ceva ce in mod sigur nu exista acolo.Este doar o dorinta de a se da mare cu obiectul de langa si atat.De la momentul cand am inceput sa scriu aici si pana acum s-au schimbat atatia.Probabil in tara asta unde circul vinde ar fi fost mult mai interesant.Nu am cautat asta niciodata(da .sunt egoista) si nici nu vreau.(Oamenii) ii cunosti ,ii folosesti si gata.Pe cei care sunt oameni ii pastrezi ca sunt pe cale de disparitie. Apoi am inteles ca infertilitatea e o problema grava la noi.(yupiii).Dupa multa vreme cu copii altora nu vreau unii proprii.Si toata lumea se mira.Ce o fi mare lucru sa ai copil?Sa te lauzi ca e ...Ce.??Eu nu vad nimic .Imi plac copii dar sa ii vad cat mai rar si departe de mine.

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end