<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2145716863083883877\x26blogName\x3dBoulevardOfBrokenDreams\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://vandvisecolorate.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://vandvisecolorate.blogspot.com/\x26vt\x3d979009100055333091', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ce sa faca omul de plictisela..io omul

Si badea are blog dupa ce i-a injurat pe bloggeri de nici el nu mai stie numarul.mare branza.azi numa asta am citit.Deci azi nimic nou nu s-a intamplat. ba se intampla ca eu am vazut ca sunt pe locul 8mii si ceva in zelist.si mai important acu 2 saptamini eram pe 15mii.o da..acu pot muri happy s-a mai intamplat ca a mai trecut o zi(simt ca scrierea asta are multa inteligenta in ea:))).voiam sa spun ceva ..dar nu mai vorbesc de zapada. Si cand ma gandesc ca incepusem sa scriu asta sa imi amintesc ca maine am examen si iar(din nou) nu stiu din ce .dar ce conteaza exist in ze list. ma intrebam de ce trec unii(unele) pe aici (de mai multe ori )ca eu nu m-as citi.cel putin nu tentativa asta de scris.iar daca ai ajuns sa citesti pana aici insemna ca ai nervii tari.(la asemenea aberatii) exceptie face andrei care sigur o sa rada ,ca asta e nimic fata de cat comentez pe blogul dansului.

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end
  • Blogger andrei says so:
    27 noiembrie 2008 la 23:06  

    omfg? pe 8 mii in zelist? hmmmm... mooaaaama... ce tare esti :D...dar sunt convins ca nu e un top al inteligentei... nu? :PPP... yo zic sa lasam zapada sa se astearna... sh'apoi om vorbi despre ea :PPP... da ce naiba;i ze list... zis iz a zaign?!?!?... oki...alta intrebare... am nervii tari sau nu? sau cine;i andrei? culmea... ma cheama tot la fel si am reusit sa si citesc ce;ai scris pana la capat... si am si ras... dar ma cheama andrei ... si intru la exceptie... deci nu am nervii tari... asta e... oricum azi imi zisa cineva ca;s sociopat... sunt dom'le... sunt ce vrea oricine'ar vrea... :)))... na ca;mi adusai aminte ca si badea zicea ca bloggerii sunt asa confuzi mai ales atunci cand ar trebui sa se identifice... ddooooh(vb lui julie)... acum stiu ce sunt... pfiuuuu... sociopat...

    na ui ca in curand va mai trece o saptamana... >:D<

    o seara faina... draga pandora... top

  • Blogger Maya says so:
    28 noiembrie 2008 la 00:36  

    ce e sociopat?mie imi suna a nebun ceva.
    deci nu stii ce e ze list???vai tu..rusine=)))
    hai ca itzi explic in un mail:P top