<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2145716863083883877\x26blogName\x3dBoulevardOfBrokenDreams\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://vandvisecolorate.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://vandvisecolorate.blogspot.com/\x26vt\x3d979009100055333091', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Excursie de vis part2

Prima oprire a fost Cannes si pentru ca noi am plecat cu noroc de acasa am nimerit de ziua nationala.So..nu aveai loc sa arunci un an .Oamenii astia participa la actiunile de ziua nationala nu ca noi.Astfel ca am plecat la 12 noaptea in loc de 9.Urmau 2 nopti in Nisace fericire ca vad un pat).Tipa ne anuntase ca hotelul e langa plaja si aproape de centru.Hmmm..de fapt hotelul era la periferie si langa aeroport.Dar la gandul ca nu o mai vad si ca pot sa fac ce vreau 2 zile nu mai conta.Hotelul Premiere Clase(cred ca asa se scrie)nu dadea de prim clasa.Camerele erau cutii de chibrituri ,cu baia inclusa iar scarile mergeau numai pana la etajul 3.Cat noroc sa avem sa ia foc oare??Aici insa singura problema era ca ar trebui sa stam 4 in camere de 3(unii).Motivul aflat ulterior era ca cei care aveau excursia gratuita(la 45 de persoane sunt 5 locuri gratis) nu au platit nici cazarea.Asa ca ne inghesuia pe noi .Eu nu sunt mare fan sa dorm cu ai mei mai ales ca nu suport sforaitul.Astfel am rugat-o pe tanti sa faca bine sa gaseasca camere.S-a miorlait ea vreo 20 de minute si nimic.Bine..asa nu merge.Am hotarat ca vreau banii pe locul in camera de vreme ce ne aglomereaza.Tanti deschide gura sa comenteze(era asa calma ca imi venea...).Atunci cu parere de rau pentru varsta ei i-am zis ca si-o ia ,cu toata familia care si-a luat-o in excursie.Asta a convins-o si a gasit banii(inainte nu avea saraca). In sfarsit am plecat spre tabara unde tanti ma roaga sa fac eu cazarile .ha???Am fost eu dar chiar asa.Ca ea nu stie engleza si gandindu-ma eu am zis ca hai .Cu ea aveam sansa sa dorm o saptamina in cort.Tot ce avea de facut ea era sa plateasca cazarea.Pentru bucuriile de pe drum trebuia sa platim la fel(cei mai in varsta platesc mai mult si au alt loc de cazare).Logic ca nu a fost asa si cei care venise cate 2 trebuiau sa doarma separat.Dar romanul e inventiv si au dormit cate 2 in pat.Dar la inceput a fost o faza .Proful(mai repede parea profa) care insotea un grup s-a trezit ca un copil nu are cazare.Cretinul isi luase camera si pe cel mic il lasese sa descurce.L-am asigurat ca ii gasesc cazare ca nu-s proasta ca el chiar de il iau sa doarma cu mine.Totul s-a rezolvat.Numai problema lui de a fi scons nu.La 2 tricouri cate avea cu el nici nu putea fi altfel.Dar cum a cazut in apa in Venetia macar s-a spalat o data. In tabara singura problema era o copila care imi manca mancarea si ai mei urlau ca mananc prea mult .Am zis lasa ca saraca credea ca vine in Grecia(geografia asta). Interesant a fost la intoarcere ca soferii au invatat sa conduca si au ajuns cum trebuie.Dar pentru ca i-am stresat(eu si suri spun ei..deja ma simteam faimoasa) iar opreau rar.Asa ca ne-am ratacit si noi vreo ora ..asa sa vada cum e.Cum asteapta dupa altii sa ma astepte si pe mine.Trebuia sa vedem Viena dar pentru ca eram in intarziere(din cauza noastra logic) am sarit peste.

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end